نیازی سوپ سیریل

کیمرے کی آنکھ ک ہیرو بننا تو دائیں ہاتھ کا کھیل ہے لیکن اصل زندگی میں ہیرو بننا بہت مشکل ہوتا ہے . کیمرے کی آنکھ سے ایک عرصہ تک نیازی ہیرو بنتا رہا لیکن اب جب حقائق سے ٹکراو ہوا ہے تو بھیگی بلی بنا بیٹھا ہے . یہ بڑی بڑی چھوڑتا رہا ملک میں آگ لگ جاۓ گی انقلاب واقع ہو جاۓ گا لیکن انجام کیا ہوا آج عوام کو اپیل کر رہا ہے تم بائیس کروڑ ہو اور پولیس اسی ہزار لیکن اس کے باوجود کوئی فرق نہیں
نیازی ایک سوپ سیریل کی طرح روز مرہ کی انجاۓ منٹ کا حصہ بن چکا ہے . نیازی ایکشن اور سسپنس سے بھر پور ایک سوپ سیریل ہے . لوگ اس کا مزہ تو لیتے ہیں لیکن جب یہ ٹویٹر پر رات بارہ بجے والا الو بن کر اپنی جان بچانے کی بھیک مانگتا ہے تو اسے بچانے کوئی نہیں آتا
پولیس نے میرے گھر کو چاروں طرف سے گھیر لیا ہے
یہ میرا گرفتاری سے پہلے آخری خطاب ہو سکتا ہے
وہ مجھے جان سے مارنے کی کوشش کریں گے
کارکن زمان پارک پہنچیں
پولیس کی بھاری نفری زمان پارک کی طرف بڑھ رہی ہے

سادہ الفاظ میں

مجھے بچا لو
مجھے بچا لو
الله کے واسطے
مجھے بچا لو

کیا کوئی غیرت مند آدمی اس طرح عوام سے اپنی زندگی بچانے کی بھیک مانگے گا . یہ اس کا ہر روز کا ڈرامہ ہے اور اب یہ عوام کے لیے روٹین بن چکی ہے . اگر کوئی نا واقف انسان اس کی ڈرامے بازی دیکھے تو سب چھوڑ کر زمان پارک پہنچے لیکن کیا کہ عوام اس کی یہ ڈرامے بازی پچھلے دس سال سے دیکھتی آ رہی ہے . کبھی اس ہزار دن کے دھرنے کی بات کی تو سو دن پورے نہ کر سکا . کبھی پلس دھرنا تو کبھی مائنس ریلی اس کے ڈرامے دیکھ دیکھ کر عوام کو یقین ہو گیا کہ یہ ایک فنکار ہے اور اس کو صرف سلیبرٹی کی حد تک ہی پسند کیا جا سکتا ہے . یہ لیڈر کے لیول کا بند نہیں ہے
اب کہتا ہے کہ میری ستر فیصد پاپولیٹی ہے او بھائی اس کاغذ کی بتی بنا لو یا کشتی بنا لو . ستر فیصد پاپولیٹی کا کیا اچار ڈالنا جب ہزار بندہ بھی آپ کی خاطر سڑک پر نکلنے کو تیار نہیں . اگر سروے ہو تو شاہ رخ خان کی پاپولیٹی اس سے بھی زیادہ نکلے فواد خان کی اور زیادہ نکلے . کیا فائدہ ایسی پاپولیٹی کا . کسی زمانے میں افتخار چوہدری کی پاپولیٹی کتنی تھا اعتزاز احسن کی پاپولیٹی کتنی تھی پھر نواز شریف کی پاپولیٹی کتنی تھی . بات یہ ہے کہ کھوتے کی طرح نیازی نے بہت ضد کی کہ کہیں سے عوامی سمندر نکلے گا اور سب بہا لے جاۓ گا . اب وہ سونامی والا انقلاب تو نہیں آیا حافظ جی کا ڈنڈہ ضرور آ گیا ہے نیازی کے انقلابی جن نکالنے

Leave a comment